Bevezetés a Faberlic üzleti világába
Ön – a Faberlic törzsvásárlója
A Faberlic törzsvásárló összképe
Siker tényezői a Faberlic-nél
A törzsvásárló legfontosabb munkaeszközei
„Kezdjétek el megalkotni életeteket most!”
Faberlic Törzsvásárlója – a cég társa. Ő ismeri és szereti a termékeket, figyelemmel követi az emberek szükségleteit és mindig nyitott a társalgásra. Szakszerű tanácsokkal látja el kérdezőket, essen szó termékről vagy a közös üzlet kiépítés kérdéseiről, kiszolgáló és informatív szolgáltatásokat nyújt. Ezt a munkát megfizetik, tehát a Törzsvásárló keresetre tesz szert. Cégünk több lehetőséget kínál fel. Te döntesz, hogy mit választasz.
Szeretnétek megnövelni bevételeiteket? Kezdjétek azonnal!
A Faberlic törzsvásárló összképe
A külső megjelenés meghatározza a hovatartozást.
Cégünknél nagy jelentősége van a törzsvásárló összképének. Megjelenésed az egyben névjegykártyád is, ugyanakkor névjegykártyája a terméknek is, amit ajánlasz vásárlóidnak, és nem utolsó sorban a cég hírneve.
A cég hírneve – minden egyes törzsvásárló és alkalmazott tőkéje. A Te összképed – elhagyhatatlan és szükséges szer az üzleti siker elérésében. Megjelenésed – nem csupán az ízlésedet fejezi ki, de társadalmi hovatartozásodat és szakértésedet is.
Miért beszélünk egy szakszerű összkép kialakításról?
A cég hírneve,
szolgáltatásai és termékei
Törzsvásárló – a cég névjegykártyája |
Törekednetek kell megfelelni a cég összképének. Gondolkodjunk el, hogy tulajdonképpen mit is jelent ez:
- A szakszerű összkép bizonyítja a magas szakszerűséget – mint egy utolsó vonás a tudásunkhoz és tapasztalatainkhoz. Emlékezzetek: sosincs még egy esély az első kellemes benyomás megismétléséhez.
- A kozmetikával foglalkozó üzlet történelmileg hagyományos és betartja az „üzletasszony” stílust.
- A kozmetikával foglalkozó piacon nagy a konkurencia. A vásárló azokat követi, akik a legnagyobb benyomást tették rá, akire akár hasonlítani is szeretne.
- Sikeresen megalkotott külső – magabiztosság megemelésének eszköze.
- Ápoltság – vásárlók ízléseinek tisztelete.
Fontos emlékezni, a mértékletesség nagyon fontos az üzleti ember öltözködésében. Elegáns vonás összképében – mosolya és elbűvölése.
1. Siker tényezői a Faberlic-kel
Ha új üzletbe vágsz, érdemes a nagyra törekedni és kihasználni minden lehetőséget, amit a cég nyújt Neked.
Vizsgáljuk meg ezeket a lépéseket.
Együtt:
· Megtanuljuk a szakszerű munkát a vásárlóval felhasználva a direkt eladás módszerét.
· Megismerjük a termékeket és a cég katalógusával való munka módszerét.
· Megvizsgáljuk a marketing terv lehetőségeit.
· Megértjük, hogy hogyan épül fel cégünkben a karrierünk és hogyan lehetünk cég igazgatók.
A következő 5 pilléren alapul a sikeres üzlet a Faberlic-kel.
Vásárló
- Társad, hiszen Ő a kozmetikumok vásárlója, amit képviselsz. Minél több vásárlód van, annál több terméket tudsz realizálni, annál nagyobb a bevételed. Szánj időt a vásárlók keresésére és kapcsolatfelvételre.
Termék
- A legszélesebb palettájú, minőségű, egyedi, korszerű kozmetikai termék.
Katalógus
- Azon termékek kirakata, amit képviselsz a vásárlók felé. Katalógus – az eladás legfontosabb eszköze. Szeresd a katalógust, mint a Faberlic Törzsvásárlójának, tudnod kell, hogy melyik termékcsalád milyen problémákat old meg. Minden hónapban dolgozz a katalógussal, vásárlóid nem hagyhatják ki a hasznot hozó lehetőségeket és újdonságokat. Hogyha a vásárló kételkedik, akkor is hagyj ott katalógust, és térj vissza hozzá 2-3 nap múlva – meglepő mennyiségű rendelés vár majd Rád.
Marketing terv
- A szakszerű növekedés legalapvetőbb segítsége. A marketing terv segít Neked abban, hogy kiszámold eladásod, bevételed és akár azt is, hogy mennyi extra árengedményt fogsz kapni. Hogyha saját csapatot szeretnél építeni magadnak és Törzsvásárlóidnak egy stabil és méltó bevételt kell biztosítanod, ezért használd ki a marketing terv és a cég által kínált lehetőségeket.
Karrier
- Mindaz amit fel tudsz építeni saját erőből az általad kitűzött üzleti cél tervszerű haladásával.
Vedd figyelembe a felsorolt tényezőket, egészítsd ki akarattal és munkakedvvel ekkor sikeres leszel a Faberlic-kel!
Vásárló – üzletünk alapja
Elégedett vásárló - a stabil és hosszú távú üzlet záloga
Vásárló – üzletünk alapja, hiszen Ő jelenti számunkra a kozmetikumok vásárlását, amit mi ajánlunk. Azon emberek száma, akiknek bemutatod a Faberlic kozmetikumait, nagyon sok. Nem hiszed? El sem tudod képzelni hol találj vásárlót? Nézz szét. Az első vásárlóid azon emberek, akik körül vesznek Téged. Értékeljétek kapcsolataitokat és bátran alakítsatok ki újabb ismeretséget.
Egyszerű egyenlet
Több vásárló és ajánlat –
több megrendelés |
Több megrendelés - több bevétel
|
Több kapcsolat –
több vásárló,
több ajánlat |
Fontos tudni:
- Meg kell különböztetni a katalógus és az árlista információit. Akciók amelyek a katalógusban szerepelnek a vásárlók számára készülnek.
- Az árlistában más akciókat találsz – ezt a cég Neked ajánlja, mint Törzsvásárlónak.
- A katalógusban vezető szakértőink véleményét mutatjuk be a termékekről,ezt használhatjátok idézve vagy hivatkozva, hiszen szakértőink világhírű emberek.
2. A törzsvásárló legfontosabb munkaeszközei
- Katalógus
- Marketing terv
- Árlista
- Névjegykártya
- Weboldal
Katalógus
Katalógus – a Te „hordozható üzleted”. Havonta jelenik meg. A katalógus tartalmazza a Faberlic által előállított összes terméket, szerepelnek az akciók, engedmények, amit a cég meghirdet, illetve a vezető szakértők véleményeit. A katalógus segít abban, hogy a vásárlód kiválassza az Őt érdeklő terméket és leadja a megrendelését. Katalógus – hűségés társad a vásárlókkal való munkádban.
A helyes katalógus használat és konzultáció a következőket adja:
- Vásárlóknak – méltó kiszolgálást és helyesen kiválasztott kozmetikai programot;
- Cégnek – a termékek hosszútávú hűséges vásárlókat;
- Törzsvásárlóknak – tehát Nektek állandó vásárlókat és méltó kereseti lehetőséget;
A direkt eladások módszerében a katalógus használata azt is tartalmazza:
- Te, mint a cég törzsvásárlója beszerzési áron kapod meg a termékeket. Feladatod a vásárló szakszerű tájékoztatása a termékről és információs kiszolgálás.
- Vásárló, megkapva a méltó szolgáltatást és konzultációt, katalógus áron megkapja a terméket
Ezen árak között a különbség - 25 % - a Te azonnali bevételed
Marketing terv
Bevonsz más embereket hálózatot építve, havonta több, mint 25% extra árengedményhez juthatsz, ezt tartalmazza a marketing terv, tanulmányozd figyelmesen.
Az árengedmények és bonuszok, nem csak a Te sikereidtől függnek, hanem attól is mennyire hatásosan és helyesen szervezted meg hálózatod munkáját.
Most az elsődleges, de nagyon fontos „siker lépcsőinek” fokaival ismertettünk meg Titeket, ez a cégnél igazgatói címhez vezet.
Látogassátok meg a cég weboldalát, itt nagyon sok érdekes információval találkoztok a külső oldalon megismerhetitek a céget, a katalógust, az akciókat. A belső oldal a Törzsvásárlók számára készült, ahol leadhatjátok rendelésüket, javaslatokat találtok az eladás hatékonyságát növelő módszerekről, ezen kívül Igazgatóink rendezvényeinek listáját.
Lehetőségek a Faberlic-kel
Faberlic-kel lehetősége nyílik:
- Saját üzletet építeni
- Nagyobb kereseti lehetőség
- Elsőrendű termék használata
- Részvétel a cég fejlődésében
- Új tudás és tapasztalat szerzés
- Kötetlen munkaidő
Lehetőséget biztosít:
- Anyagi függetlenség
- Kiadások és bevételek szervezése
- Csodálatos kozmetikumokkal való kényeztetés
- Fiatalság és vonzerő megtartása
- Megtalálni stílusát és kihangsúlyozni szépségét
- Önfejlődés, igazi vezetővé válni
- Érdeklődési, baráti és társalgási kör bővítése
Bevétel és annak forrásai
Kétféleképpen fejlesztheted üzleted és növelheted bevételed. Minden Törzsvásárló (és Igazgató) bevétele 2 tényezőből tevődik össze:
- Bevétel direkt eladásból, a vásárlónak nyújtott szolgáltatásból (saját forgalom – SF)
- Marketing terv szerinti jutalmazás havonta (extraárengedmény és igazgatói bonuszok) – törzsvásárlói hálózat kialakítással.
Az első esetben „direkt eladás”-sal foglalkoztunk, melyből egyenes hasznot kapnak a vásárlóink és a beszerzési ár különbségéből is. Növelve a saját eladásokat (SF), önállóan felkerülnek az extraárengedményes szintre, ahol a vásárlói és a beszerzési ár különbsége egyre nő, ezzel a Te bevételed is nő!
A második esetben Te csapatot építesz és vezetőként foglalkozol vele. Ilyenkor bevételed nem csupán a Te saját eladásod (SF) határozza meg, hanem a csapat forgalma is. Megnövelve minden egyes Törzsvásárlódnak saját forgalmát, a Te jutalmad is növekszik.
A leghatásosabb munka módszer – amikor összevonjuk mindkét megközelítést. Használd az összes lehetőséget, amit a Faberlic nyújt. Vásárlókkal dolgozol, megdöntöd a marketing terv szintjeit, új tapasztalatokat szerzel, szakemberré fejlődsz, megnöveled megélhetési szintjeidet. Ez – az igazi siker és a magas jövedelem útja!
- Minél több új vásárlód van, annál több Törzsvásárlód lesz.
- Minél több törzsvásárlód van, annál több vásárlója lesz a csapatodnak.
- Minél több vásárló, annál több megrendelés lesz.
- Minél több megrendelés, annál magasabb lesz a csapat forgalmad.
- Minél magasabb a csapat forgalom, annál magasabb a bevétel.
- Minél magasabb a csapatod forgalma, annál magasabb a vezető bevétele, tehát a Tiéd.
Konzultációs eladások
Nem csak egyszerűen értékesítitek a termékeket, hanem konzultációt is nyújtotok szépségápolás kérdéseiben. Szakszerű konzultáció az üzletvezetés legfejlettebb módszere – válj szakemberré! Tanulmányozzátok a szükséges irodalmat, látogassátok a cég által meghirdetett tréningeket.
Állítsatok fel valós feladatokat:
Kezdjétek az alapoknál, tevékenykedjetek, ezt siker koronázza!
Ne féljetek az elutasítástól! Néha az üzlet a „nem” szóval indul be
Aki fél az elutasítástól, az elhalassza az új lehetőségeket, melyek érinthetik az eladást és az új emberek bevonását. Gyakran mások nevében döntünk, arra gondolva, hogy „neki ez úgyis érdekes lesz”. Kérdezzetek, még akkor is, hogyha a válasz egyértelműnek tűnik! Elképzelhető, hogy a válsz teljesen más lesz, mint amire számítasz.
Mit tegyetek, hogyha a visszautasító válaszokat kapok?
- Hogyha „nem tudom” választ kaptok, ez azt jelenti, hogy „talán”. Győzzétek meg!
- Hogyha „nem” választ kaptok, ez azt jelenti, hogy „még nem”. Várjatok, majd térjetek vissza erre a kérdésre!
- Hogyha „nincs tapasztalatom” választ kaptok, hivatkozzatok a saját „nincs tapasztalatomra”, meséljetek a megtapasztalt nehézségekről, elérésekről, és ígérjétek meg segítségnyújtásotokat.
- Hogyha „nincs időm” választ kaptok, beszéljetek arról, hogy itt önmaga szabja meg munkaidejét. Értékesítéssel bárhol, és bármikor lehet foglalkozni!
- Amikor azt mondják, hogy félnek az elutasítástól, értsetek egyet, hogy ez valóban nagyon kellemetlen, mert éppen most is ezt érzitek, hogy elutasítanak…
A szemek félnek, de a kezek csinálják. Egy kis tapasztalat és hamarosan önmagad is megtapasztalod, hogyan dolgozz az elutasításokkal úgy, hogy a saját hasznodra alakítsd a helyzetet.
|